sunnuntai 25. syyskuuta 2011

Viikko pakettiin

Ihana viikonloppureissu ystävien seurassa mökille on päättynyt. Haikea mieli, mutta ihanat muistot jäi rentouttavasta reissusta. Harmi, että kaikkien töiden vuoksi on aina vain vkonloppu aikaa lomailla, tuntuu aina siltä että aika loppuu kesken, ja pitää kovalla kiireellä touhuta kaikkea että ehtii edes jotain kivaa touhuta mökillä. Mutta uusiksi otetaan, tosin sitten meitä saattaa olla jo kolme <3

Perjantaina oli myös kummipoikani 5v-synttärit, ja käytiin kakkukahveilla vielä ennen reissuun lähtöä. Lahjaksi vietiin vaahtokarkkien lisäksi lego-poliisiauto-rakennussarja (olipas vaikeasti sanottu :D), kummipoikani rakastaa legoilla rakentelua ja on tosi taitava rakentelemaan kaikenlaista.

Tänään kun tultiin kotiin, olin jotenki kovin allapäin. Mua ressaa ja ahistaa kovasti mun raha-asiat, ja erityisesti se, että mun opiskelijatulot on ihan naurettavan pienet. Mun työt loppu viikko sitten, mutta kuten aiemmin oon kirjoittanut, ei siitä saatava palkka oo käytännössä yhtään mitään. Pystyn pari laskua maksaa kivuttomammin, mutta siinäpä se sitte oliki. Onneks asiaan on tulossa muutos, mutta aina välillä on niitä aikoja, kun raha on tiukassa. Harmittaa kovasti, että itse en pysty osallistua perheen kuluihin samalla panoksella kuin mies, joka on töissä.

Ihanaa, että opinnot on jo oikeestaan loppusuoralla. On mahtava asia, että voin hakea kunnollisempaa työtä äippäloman päätyttyä. Syy siihen, miks oon saanut töistä niin huonoa palkkaa, on osaks se, että oon vielä opiskelija, ja multa on puuttunu tiettyjä opintoja jotka vaikuttaa palkan suuruuteen. Nyt oon kuitenki saanu kaikki ne kurssit yhtä vaille tehtyä, jotka vaikuttaa asiaan. Se on mahtava asia!

Nyt on kuitenki aika lopettaa taas murehtiminen, ja mennä päivä kerrallaan eteenpäin. Asioilla on tapana järjestyä, vaikka välillä mieli onkin maassa. Ja meillähän on ihana asia tulossa, oma lapsi, jonka vuoksi turha murehtiminen vähintäänkin kannattaa unohtaa <3 varsinkin kun me kyllä pärjätään ja vielä ihan hyvinkin, kyse onkin vain mun omasta murehtimisesta ja siitä, että joinaki päivinä tuntuu että kaikki on päin mäntyä. Onneks mulla on tuo rakas mies, se on mun elämän valo.



Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä terveisesi tänne! :)