keskiviikko 14. syyskuuta 2011

Palatossut valmistui

Oli pakko tulla laittamaan tänne kuvaa luomuksestani, palatossuista, nyt kun ne valmistui! :) Tällaiset niistä tuli:



Oon yllättynyt siitä, kuinka siistit niistä loppujen lopuksi tuli, vaikka ihan ekaa kertaa tuollaiset teinkin. Niistä olisi varmasti saanut vielä siistimmät, kun olisi tehnyt samanpaksuisesta langasta, nyt tuo vadelman värinen oli ohuempaa kuin musta. Siksi noita paloja ei ihan kohdalleen saanut läheskään aina, mutta tarpeeksi kohdallaan ne minulle ovat :)

Tässä siis vuoden ensimmäinen joululahja myöskin, nämä lähtee pukinkonttiin siskolle <3 Olisipa ihana laittaa muillekin läheisille pukinkonttiin jotain itse kudottua, mutta mun taidot on vielä niin vähäiset etten taida uskaltaa ottaa kovin suuria projekteja, nyt kun on kuitenkin täällä mahassakin tuo yks projekti :D Mutta miehelle lupasin kutoa ihan oikeat villasukat, nyt pitääkin alkaa etsiä sopivaa lankaa ja kantapään teko-ohjetta!! Oon täysin unohtanut, miten se tehdään :O Onneksi on netti.. oma äiti kun ei enää ole täällä kertomassa. Joten eiköhän sitä miehelle saada vielä pukinkonttiin sukat :) <3 Hän kovasti itse myös toivoi villasukkia, joten kyllähän mun täytyy ainakin yrittää :)

Pukki pukinkontteineen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä terveisesi tänne! :)