tiistai 29. marraskuuta 2011

Tyttö vai poika tulossa? Testataan!

Pieni Ihme -blogista bongasin näitä vanhan kansan uskomuksia ja väittämiä, joiden mukaan voidaan ennustaa syntyvän vauvan sukupuoli. Koska emme M:n kanssa tiedä, kumpiko mahassani möyrii, vastaan kysymyksiin :)

Tyttö vie äitinsä kauneuden.
- Mulla on kyllä ollut enemmän finnejä leuassa kuin edes teininä :D ja hormoninäppyjä on tullut kaulaan ja rintaan. Eli tämä varmaan tarkoittaisi tyttöä?

Poikamaha on pyöreä ja edessä, tyttö leviää joka suuntaan.
- Mulla on niin poikamaha kuin olla voi, edestä/takaa ei huomaisi yhtään että olen raskaana :D Eli pojalle menisi tämä.

Poikaviiva on tummentuma, joka ulottuu hävystä navan yli, tyttöviiva jää navan alle.
- Mulla ei ole kyllä viivaa ollenkaan.. :O

Poikaa odottava himoitsee suolaista, tyttöä odottava taas makeaa.

- Suolaista on todella tehnyt enemmän mieli kuin makeaa, varsinkin alkuraskaudessa. Nyt loppupuolella makeakin on alkanut taas maistua, mutta suolainen on edelleen enempi mieleen. -> poika


Pojan kanssa ei ole pahoinvointia, tytön kanssa kyllä.
- Alkuraskaudessa oksensin 2 kertaa, ja muutoin kärsin vain vähän kuvottavasta olosta. Eli enempi poikaan viittaisi tämäkin?

Vilkas sikiö on poika, rauhallisempi sikiö on tyttö.
- Mulla ei ole kokemusta toisesta raskaudesta, mutta luullakseni tämä yksilö on vilkas, ainakin juuri ennen mun nukkumaan menoa :D eli poika.

Jos sänky on oveen nähden poikittain tulee tyttö. Jos pitkittäin, niin poika tulee.
- Pitkittäin on sänky, eli poika.

Mikäli raskausaika on vaikea, lapsi on ilman muuta poika.
- Raskauteni on ollut äärettömän helppo tuonne rv 30 saakka, sen jälkeen enenevissä määrin pikku onkelmia. Eli tämä menisi tytölle.

Poika aiheuttaa närästystä.
- Närästystä on ollut tasan yhtenä päivänä. Eli tyttö?

Äidin jalkojen kylmeneminen ennustaa poikaa, samoin kuin isän lihominen raskauden aikana.
- Jalat ei oo kylmenny, vaan TURVONNU niin jotta voin jo sanoa käveleväni vetten päällä :D Isäkään ei liene lihonnut raskauden aikana, ainakaan näkyvästi :D Eli tyttö.

Jos rinnat kasvavat heti raskauden alussa, on odotettavissa tyttö. 

- Rinnat kasvoivat kyllä heti alkuraskaudessa. Tyttö?

Tyttö tekee äidistään kiukkuisemman, poikaa odottava pysyy tyynenä.
- Olen ollut raskausaikana jopa tyynempi kuin normaalisti. Olen tempperamenttinen luonne, mutta raskauden aikana olen välillä yllättänyt itseni suhtautumalla joihinkin asioihin jopa viileän rauhallisesti. Se on ollut mukavaa :D Eli pojalle menisi tämä.



Pojalle meni 6-5, tiukkaa on!! ;D Saas sitte nähä, miten todellisuudessa käy! Poikaa suurin osa veikkaa, ja M on ihan varma että poika tulee :D Hienokseltaan sitten omatkin ajatukset on kääntyneet pojan suuntaan. Kumpikin on tervetullut, mutta veikkailu on hauskaa kun ei tiedä miten asia on :) On kiva säilyttää jännitys loppuun saakka ja saada itse todeta, kumpi sieltä tuli! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä terveisesi tänne! :)