torstai 24. marraskuuta 2011

100 faktaa minusta

1. Olen 23-vuotias opiskelija, vaimo, sisko, tytär...
2. Horoskoopiltani oon Leijona
3. ja tyypillinen Leijona oonkin ;)
4. Minulla on maailman ihanin aviomies
5. jonka kanssa menin 18.6.2011 naimisiin <3
6. Saamme parin viikon sisällä esikoislapsemme <3
7. Emme tiedä, tuleeko tyttö vai poika
8. Suurin osa veikkaa poikaa ja sellainen olo meilläkin on.
9. Meiltä puuttuu vielä osa vauvan hoitotarvikkeista
10. ja luulen että synnytys ei käynnisty ennenku kamat on kasassa :D
11. Minulla on pikkusisko, joka on mulle yksi maailman tärkeimmistä ihmisistä <3
12. Mulla on myös isä ja yksi mummu elossa.
13. Äitini nukkui pois 2006.
14. Mulla on yhteensä 23 tätiä, setää ja enoa
15. joista 17 äidin puolelta :O
16. Suku onkin mulle tärkeä, johtuen ehkä sen suuresta koosta :D
17. Rakastan makeaa <3
18. Suklaa, lakritsi ja salmiakki on lemppareitani
19. mutta kaikki makea menee alas :D
20. Saan välillä "outoja" päähänpistoja (outoja siinä mielessä jos ne liittyvät esim. käsitöihin)
21. kuten viime jouluna, jolloin tein 3 havukranssia.
22. Tänä jouluna ei vois vähempää kiinnostaa vääntää jotain kransseja! :D
23. En oo käsityöihminen sitte yhtään
24. vaikkakin käsityöt on mielestäni hienoja.
25. Koska en itse osaa, enkä viitsi, niin siksi en ole käsityöihminen.
26. Välillä saatan kuitenkin innostua jos mistäkin :D
27. Olen neulonut 5 paria palatossuja...
28 ... 1 pari villasukkia...
29. ... torkkupeiton vauvalle tänä syksynä :D
30. Innostun helposti ja olen ennakkoluuloton.
31. Jos saan päähänpiston asiasta, se täytyy tehdä HETI :)
32. Tykkään leipoa
33. mutta en välitä niinkään ruuanlaitosta.
34. Tänä syksynä tein ensimmäistä kertaa Tosca-piirakkaa, NAMS! :)
35. Odotan joulua kovasti
36. haluaisin tehdä piparkakkutalon, mutta en tiedä ehdinkö.
37. Tänä vuonna joulu tulee meille ajoissa 1. adventin aikaan, jotta ehdimme ennen vauvaa laittaa paikat kuntoon :)
38. Tykkään antaa lahjoja,
39. ja onhan niitä kiva saadakin :)
40. Ajatus on mielestäni aina tärkein.
41. Tänä vuonna laitamme oikean joulukuusen.
42. Tänä vuonna meillä on ensimmäinen oma perhejoulu <3
43. Tykkään käydä kirppareilla.
44. Tykkään tehdä ostoksissa hintavertailua ja jaksan etsiä edullisinta vaihtoehtoa :)
45. Johtunee siitä, että olen opiskelija, mutta myös kotikasvatuksesta.
46. Opiskelen musiikkipedagogiksi
47. Tällä hetkellä olen äitiyslomalla ainakin 9/2012 saakka.
48. Opiskelen unelma-ammattiini
49. mutta minulla on myös tulevaisuuden varalle jatkokoulutussuunnitelmia
50. joita ovat mm. peruskoulun musiikinopettajan koulutus / musiikkiterapeutin koulutus
51. Haluaisin valmistua äkkiä ja päästä töihin :)
52. Minulla on vielä 1 vuosi opintoja jäljellä, kun palaan kouluun + oppari + päättökonsertti.
53. Haaveilen myös yrityksen perustamisesta, sitten joskus :)
54. Olin nuorempana kilpaurheilija
55. lajeinani yleisurheilu (pituus, keihäänheitto) ja jalkapallo.
56. Pelasin jalkapalloa SM-tasolla, kunnes lopetin koko touhun.
57. Kilpailun ohella harrastin myös hiihtämistä, lentopalloa, muita yu-lajeja ym.
58. Minulta ei ole koskaan menny "rikki" mikään paikka kehossa urheillessa.
59. Olen ollut elämäni aikana yhden yön sairaalassa ruokamyrkytyksen takia.
60. Lapsena sain aivotärähdyksen pudottuani n. 3m korkeasta tornista kivikkoon.
61. Soitan useita instrumentteja enemmän tai vähemmän kohtalaisesti
62. kuten pianoa, haitaria, kitaraa ja auttavasti joitakin bändisoittimia.
63. Huomasin juuri että ikkunat pitäisi pestä :D
64. Mutta kovan flunssan ja loppuraskauden vuoksi taitaa jäädä tekemättä.
65. En tykkää maksapihveistä
66. mutta tykkään maksalaatikosta :)
67. Raskauden aikana mieleni on tehnyt kaikkea suolaista enemmän kuin makeaa
68. mutta suolaista en ole saanut kovan turvotuksen vuoksi syödä :(
69. Rakastan lohta ja odotan että jouluna sitä taas saa <3
70. Vauveli potkiskelee vatsassa juuri nyt :)
71. Nyt on rv 39+2.
72. Synnytys jännittää minua kovasti.
73. Tykkään eläimistä
74. Meillä olikin kissa, mutta mieheni allergian vuoksi jouduimme antaa sen pois :(
75. Rakastan saunomista :)
76. En tupakoi.
77. Alkoholiakin juon harvoin.
78. Osaan monia "miesten töitä"
79. esimerkkinä vaikkapa vaihtaa auton renkaat
80. ja käyttää porakonetta + muita työkaluja.
81. Ensimmäisenä seurusteluvuotenamme minä vaihdoin auton renkaat ja mies kokkasi sillä välin :D
82. Tällä hetkellä mua ärsyttää tämä "välitila" ennenkuin saa laittaa joulua kotiin (kesä-/syysverhot vielä ym.)
83. Tykkään lyhdyistä, tuikuista ja kynttilöistä yli kaiken <3
84. Toivoisin jouluksi lunta, mutta ei kovaa pakkasta :D
85. Sitten heti uudenvuoden jälkeen voisikin tulla jo kesä :)
86. Tykkään Guitar Hero -pelistä (PlayStation 2)
87. Me ollaan siskon kans treenattu sitä ja osataan muutama biisi jo Expert-tasolla (vaikein).
88. Ressaan asioista yleensä ihan liikaa.
89. Yritän opetella elämään niin, että antaisin itselleni armoa enemmän ja arvostaisin itseäni enemmän.
90. Näitä 100 eri asiaa oli yllättävän helppo keksiä!
91. Tämän jälkeen siivoilen luultavasti vähän.
92. Voisin myös siivouksen päätteeksi juoda kupposen glögiä <3
93. Meillä on oikea siivouspäivä lauantaisin.
94. Raskauden loppuaikana mies on imuroinut ja pessyt lattiat, ihana mies! <3
95. Osaan kontinkieltä :D (Konä mintti kolen ontti koska runtti = minä olen Ruska, hoksasitko idean?) :)
96. Olen käynyt lukion.
97. Aloittelen kohta kuuntelemaan joululauluja enemmän :)
98. Minulla on ainakin 15 joulu-CD:tä, sekä muutama C-kasetti :)
99. En ole allerginen millekään.
100. Sait juuri tietää hurjan paljon minusta! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä terveisesi tänne! :)