maanantai 6. helmikuuta 2012

Voi RÄKÄ!

Otsikon mukaisesti täällä on ollut erittäin eritepitoinen viikonloppu ja alkuviikko. Minä ja M ollaan kumpikin flunssassa, ihan kuumeen kera. M on ollut perjantaista saakka saikulla ja on vielä huomisenkin. Vauvanhoito etenkin öisin tuntuu aika haastavalta kun ei ole ihan kunnossa.

Oon varmasti kamala elämänkumppani ollessani sairas :D Kun tuun flunssaan, niin saan aina ihan järkyttävän taudin. Aina kuumetta, aina nenä IHAN tukossa. Siis niin tukossa, että oikeesti ei kulje mitään suuntaan eikä toiseen. Lisäks mun korvat on tosi herkät ja oonkin sairastanut aikuisiälläkin korvatulehduksia. Näiden vuoksi oon sitten kuin pebaan ammuttu karhu. Anteeksi vain, rakas mieheni! <3 Hän on jaksanu hienosti tehä erinäisiä kodin askareita, kuten ruokaa nytkin, vaikka itse on myös sairaana.

Meillä on myös uusi "vieras", nimeltään KARSTA. Sitä ilmestyi neidin otsaan (onneks vaan siinä, kop kop) pari päivää sitte. Tänään ollaan rasvattu sitte Aqualan L:llä ja pian neiti pääsee kylpyyn. Sitten koitan irrotella vähän karstaa.

Ristiäiset on ensviikolla, ihanaa! Kiva järjestää juhlat ja kiva että tyttö vihdoin saa nimensä virallisesti <3 :) Oon suunnitellut hiukan ristiäiskahvitteluja, itse kastehan järjestetään kirkon toimituskappelissa. Voisin laittaa oman postauksen suunnitelmista, kunhan ehdin :)

Nyt salkkareita katsomaan, illanjatkoja kaikille!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä terveisesi tänne! :)