perjantai 10. helmikuuta 2012

Miettii syntyjä syviä

 Matka tästä

26.3.2011


tähän hetkeen

9.12.2011

oli elämäni jännittävintä aikaa.
Se kului todella nopeasti, ihan hujauksessa!

Uuden elämän synty on jotain niin ihmeellistä,
että sitä ei voi olla ihmettelemättä jatkuvasti.

Kiitollisuus ja onni tästä pienestä ihmeestä
ovat päällimmäisiä ajatuksia.


"Sä maailmaani katsot, kummallista niin.
Ihmeitäsi etsien sä törmäät valheisiin.
Ja kaikki nuo valheet on juoni aikuisten,
oi pienokainen, oot lainaa mulle hetkisen.


Lainaa vain, lainaa vain.
Oi pienokainen, oot lainaa mulle hetken vain.


Harhaan sua mä ohjaan, teet itse valinnat.
En tahdo tietäs kaventaa, kun nään sun kasvavan.
Sulta opin paljon ja riittää kun muistan sen;
Oi pienokainen, oot lainaa mulle hetkisen.


Lainaa vain, lainaa vain.
Oi pienokainen, oot lainaa mulle hetken vain.


Mä muistan, kun synnyit, tulit ja huusit niin!
Huudat vielä uudestaan öihin pimeisiin.
Mä toivon että pärjäät yli yön huomiseen.
Oi pienokainen, oot lainaa mulle hetkisen."
- Maarit: Lainaa Vain - 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä terveisesi tänne! :)