keskiviikko 25. tammikuuta 2012

Neuvolakuulumisia

Oltiin tänään neuvolassa, vauveli oli taas kasvanut hurjasti! :)

- Paino 4530g
- Pituus 53cm

Mullakin on alkanut hemoglobiini VIHDOIN nousta kun olen juonut Iron Vital -nimistä rauta"mehua". Kaksi viikkoa sitten oli 111, nyt 120! Jee :D Enää en oo niin aneeminen :D Huomaa kyllä olossakin, jaksan kävellä mukavasti vaunulenkeillä ja muutenkaan ei väsytä ihan niin paljoa. Verenpaine oli 149/77. Terkka ei edelleenkään usko, että toi yläpaine on mulle ihan normaali. Niimpä niin.. Raskauskiloja jäljellä 2kg, täytyy sanoa etten olisi uskonut näin nopeaan palautumiseen niiden osalta. Niitä tuli kuitenkin n. 18kg, mutta suurin osa tietenkin oli sitä nestettä, kun mulle sitä turvotusta tuli P-A-L-J-O-N.

Varattiin aika myös mun jälkitarkastukseen, se on n. 3 viikon päästä. Samalla viikolla on myös vauvan 2kk neuvola, jolloin aletaan antaa rotavirus-rokotetta suun kautta. Samalla viikolla on myös ristiäiset, joten hommaa piisaa sille viikolle!

Käytiin myös apteekista hakemassa Nenä-Friida ja keittosuolatippoja, vauvelin nenä oli eilen tukossa ja oli kovin itkuinen sen vuoksi. Jos sattuu flunssa tulemaan niin on sitte valmiina ensiapua <3




Nyt pitää lähteä hakemaan mun isä töistä, lainattiin hänen autoa neuvolareissulle kun meidän auto on miehellä töissä. Alunperin mun piti kävellä neuvolaan (matkaa n. 3km suuntaansa) mutta tämän aamun -22 pakkasastetta sai mut toisiin aatoksiin :/ onneks isä pystyi lainata autoa. Kävin ostamassa lähileipomosta ison muovipussillisen eilen leivottuja leipiä kiitokseksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä terveisesi tänne! :)